lørdag 27. februar 2010

Du gir håp!

Ikke kan jeg synge om at jeg har sett
Døde stå opp eller lamme gå
Ikke kan jeg synge om at jeg har svevd
I den syvende himmel, sett syner om det som skal skje

Men jeg kan synge om. Jeg kan synge om:

Du gir håp, du gir håp
Til mennesker som vil gi opp
Du gir håp, du gir håp
Til mennesker som snart skal dø
Til mennesker som tar farvel
Du gir håp

Ikke vet jeg mye om hvordan du ser ut
Hvem du egentlig er, men jeg tror du besøkte oss her
Ikke vet jeg mye om hvordan etter-livet blir
Hvordan fargene er, eller hvem som vil møte oss der

Men jeg vet og jeg kan synge om:

Du gir håp, du gir håp
Til mennesker som vil gi opp
Du gir håp, du gir håp
Til mennesker som snart skal dø
Til mennesker som tar farvel
Du gir håp


Av Rudi Myntevik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar