onsdag 27. januar 2010

Frk. Negativ?!


Når jeg så igjennom dikt/sangboka mi, la jeg merke til at jeg så og si ikke har skrevet NOE positivt! Det er litt ille for en ellers optimistisk jente. Etter mye leting fant jeg et som har i hvertfall glimt av positivitet, derfor legger jeg det ut her:


"When you have found yourself on the bottom
and you can't see the light
When you don't have the strenght
to see what in life is right
Do you have someone beside you
who will guide you through the pain
Who will make you understand
that we are not here in vain

All though there's times I wonder
if life is worth the fight
I try to see behind the darkness
and sometimes shines the light
I try to find the meaning
I know that it is there
And it allways seem to end up
in a prayer."


Hvis noen har litt positiv energi til overs er det bare og sende litt over:) Men jeg liker å tro at jeg er lykkeligere enn sangtekstene mine.

2 kommentarer:

  1. Ein ting e i alle fall sikkert, du e ikkje frøken negativ! ;) Å for et kjempefint dikt! :)
    Klem te frøken søt frå frøken tyskfrik:P

    SvarSlett
  2. hehe, du er vel ei skjønn ei:) tusen takk for de vakre ord! gleder meg til å se nydelige deg i morgen!!

    SvarSlett