tirsdag 12. januar 2010

Vampyrforvandling


Jeg synes det er litt morsomt å mimre litt til da jeg satt i kinosalen med venninnen min Merete for et godt år siden. Hun hadde valgt ut film, og filmen var twilight. Før filmen husker jeg at jeg jamret og klagde på hvorfor vi skulle se akkurat den filmen. Vampyrgreier var jo bare harry... Det jeg forbandt med vampyrer på dette tidspunktet var Buffy the Vampire Slayer, noe som ikke akkurat er av beste kvalitet, og jeg var sikker på at dette ville være noe i samme duren. Men, så skjedde det noe. Edward Cullen skulle starte en stor bølge med vampyrforelskelser verden over! Den mørke, mystiske karakteren hadde både høy intelligens, en enormt stor styrke og for sikkerhetsskyld også musikalske evner. Med andre ord en hver jentes drøm. Etter Twilight har jeg også fått med meg oppfølgeren "New Moon", blitt avhengig av serien "the Vampire Diaries" og jeg venter i skrivende stund på bok nr. 3 av twilight-serien. Det skulle ikke forundre meg om True Blood står for tur.

7 kommentarer:

  1. Heia vennen :D
    hihi du oxo fått deg blogg nå? SÅ KOS :D
    Var new moon bra? tøsa mi vil ikke se den =( SÅ sitter her å furter litt hehe.

    Klem fra katrine =)

    SvarSlett
  2. Så gøy at du har blogg! Eg skal linke til deg på min. :)
    Lykke til med resten av skrivinga!

    SvarSlett
  3. Så gøy å få kommentarer!:D

    Katrine: New Moon var ikke like bra som Twilight syns jeg, men absolutt verdt å se! Tror den er best hvis du leser boka først. Hvem er tøs? :O

    Lene: JEJ send meg en link:) og lykke til videre på eksamen der også! Det begynner virkelig å gå seg til nå synes jeg! Gleder meg til vi sees igjen!

    SvarSlett
  4. Alle mine kjente og kjære er mine tøser... men ordet "tøs" har en helt annen betydning i mitt ordforråd vettu... ca samme som søden/søda hihi =) Men i dette tilfellet mente jeg andreas hehe

    SvarSlett
  5. haha okei! Jeg trodde det kun innebærte dem av det kvinnlige kjønn, men så feil kan man ta. Få med noen andre da vel;-) Det er jo en typisk jentefilm.

    SvarSlett
  6. Slita`n med ny blogg Silje :) Twilight <3 mhmmm, har fortsatt ikke sett toer`n, men snart :)

    SvarSlett
  7. takk Kjersti;D twilight er digg! ser vampire diaries nå, du bør sjekke det ut;-)

    SvarSlett